Acord Ciutada per una Barcelona Inclusiva

Agenda inclusiva

<< veure altres mesos >>

dl
dm
dc
dj
dv
ds
dg
 
 
 
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Curs bàsic sobre el DCM

22-8-2014
140715 alzheimercat.gif

Dies: dimecres 3, dijous 4 i divendres 5 de setembre, de 9:30 a 18:30 hores.

Lloc: Fundació Vella Terra (C/ Pujades 350).

[+] Veure més

La Fundació Alzheimer Catalunya i la Fundació Vella Terra organitzen un curs de nivell bàsic sobre la utilització del DCM (Dementia Care Mapping), una metodologia d’observació dissenyada per poder determinar la qualitat de l’atenció que reben les persones amb demència, que s’utilitza com a instrument per al desenvolupament de les pràctiques assistencials centrades en la persona i també com a eina per a la recerca.

El curs cobreix la filosofia sobre la relació/atenció centrada en la persona, les quatre categories de codificació utilitzades durant l’observació, les regles i normes per fer la codificació, el processament de les dades i qüestions pràctiques en relació a la conducció de les sessions de preparació dels equips per fer una observació en una unitat i per fer la devolució per part de la persona que ha estat fent el mapa.

Es tracta d’un curs intensiu de 3 dies amb un examen formal a la finalització, on es forma als participants per ser capaços d’utilitzar aquesta metodologia en el seu lloc de treball.

2n concurs #InstaCEESC “L’amor és CEESC”

31-8-2014
140702 concursinstaceesc.gif

Termini per a participar: diumenge 31 d’agost de 2014.

[+] Veure més

Penja les teves imatges a Instagram amb les etiquetes #InstaCEESC i #educaciósocial i sigues una de les persones o entitats que guanyin la possibilitat d’il·lustrar el Calendari del CEESC 2015.

El lema d'aquesta segona edició del concurs, organitzat pel Col·legi d’Educadors i Educadores Socials de Catalunya, és “L’amor és CEESC”, que aglutinarà temàticament les fotografies, amb la intenció de visualitzar la importància de la perspectiva socioafectiva integral que el col·lectiu de professionals incorpora en la seva acció educativa diàriament i la necessitat d’estimar la pròpia feina, inherent a tota bona praxi professional.

Sota el lema del concurs hi tenen cabuda qualsevol de les activitats pròpies dels educadors i les educadores socials i els seus usuaris i usuàries, en cadascun dels àmbits on es desenvolupen (infància, serveis socials bàsics, salut mental, etc.).