Sessions informatives de suport a la promoció interna d’administratius

suport a la promoció

L’Ajuntament ha organitzat sessions informatives sobre 7 temes específics de l’organització inclosos en el temari de la convocatòria per a la selecció per a la promoció interna de 50 places d’administratius.

Al mes de maig hi ha previstes les primeres proves de la convocatòria per a la promoció del grup C2 al C1, a la qual s’han presentat 146 persones. Per ajudar a preparar les proves, el Departament de Desenvolupament ha organitzat conjuntament amb els sindicats UGT i CCOO unes sessions informatives on es desenvolupen 7 temes, que són els més específics de l’Ajuntament, com “La Carta Municipal. Antecedents històrics i trets principals” o “El web de l’Ajuntament de Barcelona. La intranet com a eina de gestió municipal”.

S’han previst dues edicions de quatre dies. La primera sessió ja va tenir lloc a final de març. Les sessions de la segona jornada es faran els dies propers dies 16, 17, 18 i 19 d’abril. En total hi hauran assistit 110 persones.

A banda d’aquestes sessions informatives, l’Ajuntament també dóna suport al personal municipal que es presenta a convocatòries de promoció interna o oferta pública d’administratius i auxiliars administratius amb l’acreditació de coneixements de MS Word 2007 i MS Excel 2007. Per fer-ho, es convoquen proves dos cops a l’any. Els aprovats reben una acreditació de formació de 30 hores, que els pot computar en els mèrits del procés selectiu, segons el que estableixin les bases corresponents.

Banco de células madreAssegurança de cotxe fins a 50% de descompte. MM Globalis