Sessions informatives de suport a la promoció interna d’administratius
L’Ajuntament ha organitzat sessions informatives sobre 7 temes específics de l’organització inclosos en el temari de la convocatòria per a la selecció per a la promoció interna de 50 places d’administratius.
Al mes de maig hi ha previstes les primeres proves de la convocatòria per a la promoció del grup C2 al C1, a la qual s’han presentat 146 persones. Per ajudar a preparar les proves, el Departament de Desenvolupament ha organitzat conjuntament amb els sindicats UGT i CCOO unes sessions informatives on es desenvolupen 7 temes, que són els més específics de l’Ajuntament, com “La Carta Municipal. Antecedents històrics i trets principals” o “El web de l’Ajuntament de Barcelona. La intranet com a eina de gestió municipal”.
S’han previst dues edicions de quatre dies. La primera sessió ja va tenir lloc a final de març. Les sessions de la segona jornada es faran els dies propers dies 16, 17, 18 i 19 d’abril. En total hi hauran assistit 110 persones.
A banda d’aquestes sessions informatives, l’Ajuntament també dóna suport al personal municipal que es presenta a convocatòries de promoció interna o oferta pública d’administratius i auxiliars administratius amb l’acreditació de coneixements de MS Word 2007 i MS Excel 2007. Per fer-ho, es convoquen proves dos cops a l’any. Els aprovats reben una acreditació de formació de 30 hores, que els pot computar en els mèrits del procés selectiu, segons el que estableixin les bases corresponents.