CAMINA A LA CIUTAT

Aquest programa conté informació sobre les diferents activitats que tenen com a denominador comú una activitat física: CAMINAR.

Tot el conjunt s'agrupa en tres grans blocs, de menor a major distància:

Consells per caminar

Sigui quina sigui l'opció triada, és convenient seguir uns consells abans d'iniciar l'activitat física:

Beneficis en funció de l'intensitat de l'activitat (*)

Per conèixer els beneficis de l'activitat que desenvolupes en funció de l' intensitat de l'activitat que estàs realitzant et presentem una breu resum d'aquests:

ESFORÇ BENEFICIS
Màxim (90-100%) Millora de la velocitat I tonificació del sistema neuromuscular
Intens (80-90%) Increment de la resistència anaeròbica en sessions curtes
Moderat (70-80%) Millora de la resistència aeròbica
Suau (60-70%) Millora de la resistència bàsica i la crema de greixos
Molt suau (50-60%) Ajuda a la recuperació post-esforç

(*) has de tenir en compte que això dependrà de l'edat i l'estat físic de cadascun

Compromís sostenible

Camina a la ciutat

itineraris urbans

Circuits esportius de la ciutat

Fes clic en els districtes o descarrega't el pdf.

Els continguts d'aquest web estan subjectes a una llicència de Creative Commons si no s'hi indica el contrari