 |
Taulell
d'anuncis - Ofertes
Treball
Materials
Locals
 |
 |
 |
 |
 |
 |
SETEM Catalunya |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
RESPONSABLE DE ECONOMIA I RRHH
|
SETEM Catalunya necessita incorporar al seu equip professional una persona a l'equip de Serveis Comuns, encarregant-se, sota dependència de Direcció i en equip amb una altra persona contractada i suport de voluntariat, de la gestió interna de l'entitat.
Missió del lloc de treball:
Donar suport a tots els projectes en els aspectes econòmics, logístics i de recursos humans de SETEM Catalunya amb criteris d'eficiència i viabilitat econòmica. Tindrà responsabilitats generals d'organització interna, compliment de requisits legals, comptabilitat analítica i financera, auditoria econòmica, aspectes laborals i elaboració i seguiment de pressupost i finances de l'entitat.
Funcions:
- Gestió econòmica: impuls i seguiment del pressupost anual, tresoreria, procediments de comptabilització, assentaments de regularització i tancament anual
- Gestió fiscal: socis, donacions i tributacions per activitats
- Gestió tècnica-administrativa dels recursos humans: contractació, nòmines, impostos
- Logística de l'entitat.
Perfil necessari:
- Formació universitària, de preferència en l'àrea d'economia, finances o gestió i administració.
- Experiència d'un mínim de 3 anys en lloc similar
- Coneixements comptables
- Motivació per treballar en una organització social sense afany de lucre i identificació amb missió i valors de SETEM Catalunya
- Flexibilitat i capacitat de comunicació i treball en equip
- Català i castellà oral i escrit
- Orientació al client intern i extern
- Persona responsable i orientada a optimització de recursos.
Es valorarà:
- Coneixement del sector de la cooperació internacional a Catalunya i dels moviments socials
- Experiència en el sector no lucratiu
- Experiència en gestió de subvencions
- Experiència en voluntariat
- Formació i sensibilitat en gènere.
Condicions del lloc de treball:
- 20 hores setmanals
- Lloc de treball: oficines de SETEM Catalunya a Barcelona (c/ Independència 244)
- Remuneració segons l'escala salarial de l'entitat
- Incorporació immediata.
Els i les interessades heu d'adreçar el vostre currículum actualitzat i carta de motivacions a rrhh@setem.orgabans del 30 de desembre del 2012, especificant 'Resp. Economia i RRHH'.
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Enginyeria Sense Fronteres |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Consultors/es per el curs d' Introducció: Energia i Cooperació per al Desenvolupament.
|
Si estàs interessat/ a, envia CV breu amb dades personals, dades de contacte i informació rellevant respecte a les bases de la convocatòria. La dedicació aproximada del consultor/a és 3 tardes a la setmana (no inclou el temps dedicat a la correcció).
Descripció del curs: Curs online dirigit a persones amb coneixements bàsics o experiència en cooperació i desenvolupament, dedicació dels/as alumnes/as 4-5 hores per setmana, 50 hores en total.
Data d' Inici de curs: 23 de Gener 2012
Data de finalització: 16 d' Abril 2012
Dedicació aproximada del consultor/a: 3 tardes a la setmana (no inclou el temps dedicat a la correcció de les activitats)
FUNCIONS:
Les funcions dels/les consultors/es de cada mòdul és la de presentar les activitats d'aprenentatge a realitzar, dinamitzar els debats, aportar les conclusions finals i respondre els dubtes dels participants.
- Conèixer els continguts, activitats i solucions de les activitats elaborades pels autors.
- Conèixer els objectius pedagògics que han estat definits per als continguts i les activitats.
- Avaluar les activitats dels participants (debats i activitats individuals o en grup).
- Respondre a les consultes dels estudiants en un termini màxim de 48 hores.
- Col•laborar en la realització del informe final de avaluació.
- Participar, orientar i aportar altres punts de vista en els debats.
REQUISITS:
- Experiència i formació en els temes tractats en els mòduls.
- Motivació i interès per la formació online.
- Vinculació i identificació amb ESF.
ES VALORARÀ:
- Especialització en les temàtiques dels mòduls del curs.
- Formació tecnològica.
- Especialització en les temàtiques dels mòduls del curs.
- Ésser membre d' Enginyeria Sense Fronteres o d' alguna de les seves contraparts.
TEMES DEL CURS:
MÒDUL 1. Energia i Desenvolupament Humà
TEMA 1: Desigualtat energètica Nord-Sud.
TEMA 2: Desenvolupament Humà Sostenible.
TEMA 3: Objectius de Desenvolupament del Mil•lenni: el rol de l'energia.
TEMA 4: El cas de les energies renovables: avantatges, inconvenients i barreres.
MÒDUL 2. Cooperació per al Desenvolupament en l'àmbit de l'energia.
TEMA 1: Necessitats i serveis bàsics.
TEMA 2: Aspectes econòmics, productius i de gestió.
TEMA 3: Medi ambient i salut.
TEMA 4: Perspectiva de gènere.
TEMA 5: Processos participatius i Desenvolupament de capacitats.
MÒDUL 3. Lliçons apreses, bones pràctiques i polítiques institucionals.
TEMA 1: Estudi de casos i anàlisi de lliçons apreses.
TEMA 2: Anàlisi de bones pràctiques
TEMA 3: Institucions i polítiques internacionals sobre energia.
DATA LÍMIT PER REBRE CV: 30/12/2011
Si estàs interessat/ a, envia CV breu amb dades personals, dades de contacte i informació rellevant respecte a les bases de la convocatòria a:
Departament de Formació - Àrea Nord
ESF Catalunya
formacio@esf-cat.org (assumpte: REF- ENERGIA 2012)
Telf.: 93.302.27.53
ESF responsable: Federación española de Ingenieria Sin Fronteras
Data fi: 30.12.2011
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Enginyeria Sense Fronteres |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Consultors/es per el curs d' Introducció: Projectes d' abastament d' energia en zones rurals.
|
Si estàs interessat/ a, envia CV breu amb dades personals, dades de contacte i informació rellevant respecte a les bases de la convocatòria. La dedicació aproximada del consultor/a és 3 tardes a la setmana (no inclou el temps dedicat a la correcció).
Descripció del curs: Curs online dirigit a persones amb coneixements bàsics sobre cooperació i desenvolupament així com coneixements científic-tècnics. Dedicació dels alumnes/as 4-5 hores per setmana, 50 hores en total..
Data d' Inici de curs: 23 de Gener 2012
Data de finalització: 16 d' Abril 2012
Dedicació aproximada del consultor/a: 3 tardes a la setmana (no inclou el temps dedicat a la correcció de les activitats)
FUNCIONS:
- Participar, orientar, aportar altres punts de vista i elaborar resums dels debats realitzats per els participants a l' aula virtual.
- Respondre les consultes dels participants en un termini màxim de 48 hores.
- Correcció d' activitats (treballs en grup i individuals), com a màxim 10 dies després de cada mòdul (entre 3 i 4 h per activitat).
- Coordinació dels grups de treball.
- Avaluació dels alumnes
REQUISITS:
- Formació i experiència com a voluntari/a o professional en projectes de cooperació per al desenvolupament humà.
- Formació i experiència en gestió de projectes de cooperació pel desenvolupament en l' àmbit de la energia.
- Motivació i Interès per la docència i la formació on line.
ES VALORARÀ:
- Especialització en les temàtiques dels mòduls del curs.
- Ésser membre d' Enginyeria Sense Fronteres o d' alguna de les seves contraparts.
- Coneixement d' anglès a nivell de lectura.
TEMES DEL CURS:
MÒDUL 0. Introducció
TEMA 1: Introducció als projectes de Cooperació per al Desenvolupament en Energia.
MÒDUL 1. Identificació: Necessitats, Recursos i Impactes
TEMA 1: Identificació de les necessitats energètiques de les famílies i comunitats
TEMA 2: Identificació i medició dels recursos energètics disponibles
TEMA 3: Opcions de finançament i esquemes financers.
TEMA 4: Aspectes socials i mediambientals
TEMA 5: Estudi de necessitats energètiques en la comunitat "El Alumbre"(Perú).
MÒDUL 2. Opcions Tecnològiques
TEMA 1: Tecnologies millorades i avançades de la biomassa
TEMA 2: Petits sistemes hidroelèctrics.
TEMA 3: Energia solar tèrmica
TEMA 4: Sistemes solars fotovoltaics
TEMA 5: Petits sistemes eòlics.
TEMA 6: Tecnologies convencionals i anàlisis comparatiu.
MÒDUL 3. Estudi de Casos. Avaluació de Projectes
TEMA 1: Sistemes solars fotovoltaics en Equador.
TEMA 2: Plataformes multi-funcionals en Malí.
TEMA 3: Sistemes micro-hidràulics a Indonèsia.
TEMA 4: Biodigestors a Cajamarca, Perú
TEMA 5: Cuines millorades a Kenya.
DATA LÍMIT PER REBRE CV: 30/12/2011
Si estàs interessat/ a, envia CV breu amb dades personals, dades de contacte i informació rellevant respecte a les bases de la convocatòria a:
Departament de Formació - Àrea Nord
ESF Catalunya
formacio@esf-cat.org (assumpte: REF- PER 2012)
Telf.: 93.302.27.53
ESF responsable: Federación española de Ingenieria Sin Fronteras
Data fi: 30.12.2011
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
Servei civil internacional CATALUNYA(SCI) |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Tècnic/a de suport per a l'àrea de voluntariat i comunicació dins del Pla d'ocupació "Noves tecnologies per a la millora de la intervenció comunitària i del voluntariat"
|
El Servei Civil Internacional de Catalunya és una ONG que treballa per la Pau i la Justícia social mitjançant una eina de transformació social i política concreta: el camp de voluntariat internacional. El SCI organitza camps de voluntariat a Catalunya i envia al voltant de 100/150 voluntaris catalans cada any a projectes d'arreu del món que es preparen a través de les seves 42 branques i organitzacions contraparts.
El SCI-Cat busca un/a tècnic/a de 30 hores setmanals flexible per a l'àrea de voluntariat i comunicació per una durada de 6 mesos (pla d'ocupaciò).
Les tasques que s'han de dur a terme són:
-
Emplaçament de voluntaris/es catalans/es en camps de treball internacionals.
-
Preparació de material de promoció dels camps de treball sobretot en relació amb les TIC i la web 2.0.
-
Difusió dels camps de treball del SCI.
-
Creació de bases de dades de voluntaris i estadístiques de voluntaris catalans.
-
Dinamització del voluntariat local.
-
Col.laboració en el disseny, execució i avaluació del pla de comunicació de la temporada de camps.
-
Gestió de la pàgina web: actualització de continguts estructurals i conjunturals i Col.laboració en un nou disseny de la nova web.
Habilitats:
-
Preferiblement llicenciat/da en ciències socials i/o comunicació social
-
Llengües : català i castellà, bon domini de l'anglès
-
Coneixements del teixit associatiu català
-
Haver participat en camps de treball internacionals
-
Persona autònoma, responsable, creativa, organitzada, proactiva, amb habilitats socials i interculturals, si es possible amb coneixements previs de l'SCI
-
Flexibilitat
-
Afinitat amb els temes de desenvolupament, cooperació, educació per la pau.
-
Experiència en gestió d'equips i planificació de tasques.
-
Coneixement de les TIC i de la web 2.0
-
Coneixement de bases de dades.
Es tracta d'un pla de ocupació. Condicions del pla d'ocupacio:
-
Contracte d'obres o servei, salari brut 1.100 euros/ mes.
-
Aturats/ades Inscrits/ites com a demandants d'ocupació en el Servei d'Ocupació de Catalunya que pertanyin prioritáriament al col-lectiu de persones treballadores desocupades no perceptores de prestacions i/o subsidi d'atur o els manqui un mes per exhaurir-Ia en el moment de la presentació de I'oferta d'ocupació, vetllant per la igualtat d'oportunitats entre home i dona.
CONDICIÓ INDISPENSABLE:
-
Estar inscrit/a al SOC des de fa 6 mesos.
-
No percebre el subsidi d'atur o que finalitzi en un mes.
-
No haver participat en un pla d'ocupació durant el 2009 i 2010.
ENVIAR CV (on consti el DNI) I CARTA DE MOTIVACIÓ A: coordinacio@sci-cat.org abans del 24 de desembre del 2011.
Entrevistes previstes: 27 de desembre de 2011.
Inici del contracte: 29 de desembre 2011 fins al 29 de juny del 2012.
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ESPAIS: COOPERATIVA LAPSUS I SINÈRGIA |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Es lloga despatx de 25 mts2 en local de dues plantes situat en el carrer Sant Teresa, a 50 mts de Diagonal i Passeig de Gràcia. Molt lluminós, amb sól de fusta, i 4 espais de treball.
El local està reformat i pintat a nou i compte amb una sala de recepció i espera, una petita sala de reunions, una sala gran de 40 mts2 per a diferents usos, pati de llum cobert habilitat com sala menjador, totalment equipat ( nevera, cafetera, microones, etc), i fotocopiadora professional.
Preu: 650 euros + un mes de fiança. Inclou: Despatx, serveis (aigua corrent, aigua mineral, llum, internet, calefacció, seguretat i neteja), i utilització dels espais comuns ( a combinar amb les dues empreses del local). Disponible a partir de gener de 2012..
Per a més informació contacteu amb : Sinergia Medios Audiovisuales al c/e:
info@sinergiaudiovisual.es o bé al tel. 93.487.1226
Lapsus Espectacles al c/e: info@lapsusespectacles.com o bé al tel. 93.310.60.95
|
|
 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ESPAIS: El Centre Internacional Escarré per les Minories Ètniques i Nacionals (CIEMEN ) |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
El Centre Internacional Escarré per les Minories Ètniques i Nacionals (CIEMEN ) informa de la possibilitat d'adquirir un despatx, oficina o espai a l'hotel d'entitats del carrer Rocafort, 242 bis, a l'Eixample de Barcelona (Metro Línia 5, Entença). Atenció, ens en queden pocs!!
Al llarg del darrer any des del CIEMEN hem portat a terme una reforma a tot l'edifici que ha incrementat el nombre de despatxos existents, amb els equipaments necessaris, per a organitzacions no governamentals, cooperatives i altres entitats socials i culturals.
Disposem de despatxos d'entre 10 i 100 metres quadrats amb preus (despatx compartit, a partir de 125 € mensuals; despatx individual, a partir de 187,50 € mensuals).
La quota inclou les despeses fixes de les instal·lacions, neteja, electricitat, aigua, Internet, calefacció i aire condicionat, i el dret d'ús de d'un office i de sales de reunions de fins a vint persones de capacitat.
A més, les entitats i organitzacions que lloguin els despatxos comptaran amb descomptes en l'ús de la sala d'actes Escarré, amb accés des del carrer, equipada amb les prestacions necessàries per a la celebració de conferències i altres actes públics i privats. Té una capacitat per a 140 persones i en un futur proper disposarà de cabines de traducció simultània.
Totes les instal·lacions estan adaptades per a persones amb problemes de mobilitat.
Persona de contacte: Àngels Abellan
C/e: secretaria@ C/e: secretaria@ciemen.cat o trucant al telèfon 934 443 800
|
|
 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ESPAIS: NOVA- CENTRE PER LA INNOVACIÓ SOCIAL |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Nova ofereix a entitats, grups i col·lectius amb projectes, idees i eines socialment innovadores una oficina de 40m2, amb llum natural directa i capacitat per 6/7 llocs de treball.
L'espai està equipat amb taules, calaixeres, prestatgeries i xarxa amb accés a Internet. Es pot disposar d'espais compartits: un office, una sala diàfana amb capacitat per 40 persones per realitzar activitats de formació, assemblees, etc.; i una terrassa de 15m2.
El preu de lloguer mensual és de 550 euros (amb servei de neteja inclòs). El preu no inclou les despeses d'electricitat, aigua, telefonia i/o internet.
Situació: Barri del Poblenou, carrer Joncar 19, 4º 1ª al costat de la Rambla del Poblenou, cantonada Casinet l'Aliança, i a 200 de la platja.
Com arribar-hi? Parada de metro L4 Poblenou, busos 36, 71, 141, 192 i vàries estacions de bicing.
Interessats concertar visita i/o sol·licitar fotografies del local: a info@nova.cat/www.nova.cat
|
|
 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ESPAIS: CEESC |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
El Col·legi d’Educadores i Educadors Socials de Catalunya (CEESC) posa a disposició dels col·legiats i col·legiades, professionals i/o entitats i empreses, la seva infraestructura per poder dur a terme reunions, formacions i/o altres activitats que s’adeqüin als nostres espais.
- 40 m2, amb internet, telèfon, fax, servei de porteria i neteja. Espais de treball independents. Excelent ubicació, molt cèntrica i ben comunicada (carrer Londres 37 entresol 5a [Metro L5, Hospital Clínic]. 250 € més la meitat de les despeses.
ESPAIS
- Sala de reunions – Capacitat 4/6 persones
- Sala “Lounge” – Espai per a reunions i/o formacions - Capacitat 15/20 persones
- Sales de formació
Sala A i B – Capacitat 8/10 persones
Sala A+B – Capacitat 16/20 persones
Sala C – Capacitat 30/35 persones
- Sala d’Actes – Capacitat 50/55 persones
Infraestructura disponible inclosa en el lloguer:
- Servei de recepció
- Ordinador
- Canó de projecció
- Pantalla
- Pissarra
- Paperògraf
- Micròfon i megafonia (només a sales de formació i sala d’actes)
Més informació:
Seu del CEESC
C/Aragó, 141-143, 4ª planta
08015 Barcelona
tel. 93 452 10 08
ceesc@ceesc.cat
www.ceesc.cat
|
|
 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ESPAIS: AEMI Asociació Española de Massatge Infantil |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
La Asociació Española de Massatge Infantill ofereix compartir el lloguer de les seves oficines de Barcelona. L'espai ofereix les següents característiques: Sala independent de 64 metres quadrats, terra de parquet, llum natural, aire condicionat, calefacció i gran espai de magatzematge per compartir (es lloga sense mobiliari) L'espai està situat a 5 minuts de metro Maragall (L5, L4). Molt ben comunicada.
Per a més informació contacteu amb l'Associació Espanyola de Massatge Infantil
Varsòvia 53
08041 Barcelona
persona de contacte: Sofia Olaya
Tel 934 366 745 sala.aemi@masajeinfantil.es
|
|
 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ESPAIS: Associació Cultural Marabal |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
L'Associació Cultural Marabal amb seu al Poble Sec ofereix el seu local Espai Marabal per a assajos, reunions, cursos, càstings...
Sala diàfana de 70 m2. Amb parquet, llum natural i diverses opcions d'il·luminació (fluorescents o llum íntima graduable). Telons (caixa negra), focus, equip de música, vestuari i lavabo. Consulteu disponibilitat. Possibilitat d'acords de cessió de l'Espai en concepte de residència.
Preus per a assajos:
8 € / hora, de dilluns a divendres
10 € / hora, caps de setmana.
Preus per a classes:
18 € / hora (de dilluns a divendres i caps de setmana).
Més informació:
Associació Cultural Marabal
C/Bòbila, 7-9 local
08004 Barcelona
Tel 93 442 19 82 / 692 19 53 73
marabal@marabal.org
|
|
 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ESPAIS: CIEMEN |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
Des del CIEMEN us informem de la possibilitat d'adquirir un despatx o una domiciliació a l'hotel d'entitats del carrer Rocafort, 242 bis, a l'Eixample de Barcelona.
Aquest estiu portarem a terme una reforma a tot l'edifici, que incrementarà el número de despatxos existents amb els equipaments necessaris per a organitzacions no governamentals, cooperatives i altres entitats socials i culturals. Entre els mesos de setembre i desembre podran començar a utilitzar-se els nous despatxos.
Posem a la vostra disposició tres tipus de contracte:
- Domiciliació, a partir de 35€ mensuals, amb dret a utilitzar sales de reunions.
- Despatx compartit, a partir de 125€ mensuals.
- Despatx individual, a partir de 187'5€ mensuals.
Els preus són sense IVA, i inclouen les despeses fixes de les instal·lacions -electricitat, aigua, gas i neteja-. Entre els espais comuns s'hi compten sales de reunions de fins a vint persones de capacitat, cuina, lavabos, i centre de reprografia.
A més, les entitats que s'acullin a qualsevol de les tres opcions comptaran amb descomptes en l'ús de la sala d'actes, equipada amb les prestacions necessàries per a la celebració de conferències i altres actes públics i privats. Té una capacitat de 140 persones i disposarà de cabines de traducció simultània. .
Més informació:
CIEMEN
persona de contacte: Àngels Abellan
tel 934 443 800
secretaria@ciemen.org
|
|
 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ESPAIS: Associació Marató de l'Espectacle |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
L'Associació Marató de l'Espectacle lloga 1 espai de treball d' aproximadament 10 m2 en una zona immillorable. Es tracta d'una habitació interior d'un pis antic de l'Eixample de 120 m2 al costat de l'Arc de Triomf.
El preu és de 250€ (inclou despeses d'aigua, gas, electricitat, neteja, mobiliari bàsic d'oficina i ADSL).
Per a més informació contacteu amb nosaltres per fer-nos una visita: Associació Marató de l'Espectacle: persona de contacte: Romina tel 932 681 868 http://www.marato.com/
|
|
 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ESPAIS: La Escuela Teatro |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
La Escuela Teatro ofereix sala per llogar a
companyies de teatre, dansa i cinema per assajos i a productores i localitzadores per a rodatges de TV i cinema, reportatges fotogràfics i spots publicitaris.
La sala EL OFF és un espai situat al barri de Gràcia, al C/Església 4-6 local 6 (Plaça de la Virreina) 08024, de Barcelona:
- Espai diàfan de 12 x 8 metres, terra de fusta
- Compta amb equip de so, equip d’aire fred/calor
- Vestuaris
Més informació sobre disponibilitat i preus:
La Escuela Teatro
persona de contacte: Sheila
tel 931 854 840
info@escuelateatro.com
|
|
 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ESPAIS: :UT Música Associació Cultural |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
:UT Música disposa de sales independents de 15 i 25 m2 per a associacions o
particulars, totes insonoritzades i climatitzades (aire condicionat i bomba de calor).
Les sales compten amb mobiliari (taula, cadires, armaris), ADSL wi-fi
(incloent trucades nacionals a fixos) i fotocopiadora-impressora en xarxa.
Els usuaris disposen gratuïtament d'una sala addicional de 90 m2 per
presentacions, cursos, conferències, etc.
Els espais estan en un local molt silenciós i agradable, tot renovat i
adaptat a persones amb limitacions motrius, ben comunicat amb Metro
(Maragall, línies 4 i 5) i molts autobusos.
Les sales estan disponibles segons diverses fórmules: tot el dia, només al
matí, només a la tarda, per hores, un dia al mes... Preus orientatius,
incloent aigua, llum, ADSL i servei de neteja: una sala a disposició
completa (24h set dies a la setmana) 250 euros al mes; només els matins
(fins les 16h, 7 dies a la setmana) 100 euros al mes.
Més informació:
:UT Música Associació Cultural
persona de contacte: Sergi Salinas / Agata Champy
Amílcar 173-175
08035 Barcelona
tel 933 478 954
info@utmusica.com
www.utmusica.com
|
|
 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ESPAIS: Orfeó Martinenc |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
L’Orfeó Martinenc ofereix diferents espais per al seu lloguer
a entitats,
particulars i empreses.
TEATRE - AUDITORI:
Espai polivalent idoni per a
realitzar-hi conferències, taules rodones, xerrades, presentacions,
concerts, assemblees
d'entitats, o actes d'empresa.
L’espai disposa de grades retràctils amb capacitat per
a 290 persones i d’una cabina equipada amb un equip complet de so i llums.
Està ubicat
a la 1a planta de l'edifici i és accessible amb ascensor
L’equipament disposa també
d’un Foyer amb àudio i vídeo directes amb el Teatre – Auditori (sala de
premsa) i
camerinos.
FOYER:
L’Orfeó disposa d’un Foyer amb àudio i vídeo directes amb el
Teatre – Auditori i els camerinos. El Foyer té capacitat per a 50
persones.
SALA DE
DANSA:
Aquesta aula disposa d’un projector i equip de música complet, a més d’un
mirall que ocupa tota la llargària de la sala. Es pot dividir en dues
mitjançant un
sistema de mampares plegable.
SALES DE MÚSICA:
Aquestes sales són espais més
reduïts de trobada i reunió per a entitats, col·lectius o petits grups de
treball. Tenen
una capacitat d'entre 5 i 10 persones, disposen de taules,cadires i un
piano i es poden
condicionar amb material tècnic divers (pissarra, pantalla, etc).
SALA
INSONORITZADA:
Aula completament insonoritzada i equipada amb pantalla de TV i equip
de música.
Més informació:
Orfeó Martinenc
Meridiana 97
08026 Barcelona
tel 932 453 990 (de 17 a 21 hores) |
|
 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
ESPAIS: Centre Cívic Besòs |
 |
 |
 |
 |
 |
|
 |
 |
El Centre Cívic Besòs ofereix diferents espais per a la seva cessió o lloguer (segons preus públics fixats pel Districte de Sant Martí):
SALA D'ACTES
Espai idoni per a realitzar-hi conferències, taules rodones, xerrades, presentacions, concerts, assemblees d'entitats, o actes d'empresa. Té una capacitat de fins a 200 persones i està equipada amb equip de so i de llums.
ESPAI POLIVALENT
Sala de 14.5 x 9.5 metres utilitzables equipada amb terra de parquet, miralls i espatlleres. Recomanada per a la realització d'activitats dinàmiques com ara assaigs, tallers i seminaris de dansa o teatre. Disposa a més de vestuaris amb lavabo i dutxes. Hi ha calefacció.
SALES PETITES
Aquestes sales són espais més reduïts de trobada i reunió per a entitats, col·lectius o petits grups de treball. Tenen una capacitat d'entre 15 i 20 persones, disposen de taules i cadires i es poden condicionar amb material tècnic divers (pissarra, projectors, pantalla, etc). Hi ha dos tallers amb aigua corrent.
LABORATORI FOTOGRÀFIC
Un espai d'aprenentatge i d'experimentació en fotografia. A banda dels cursos programats periòdicament, el Centre Cívic posa a la disposició dels fotògrafs amateurs i professionals l'Autoservei Fotogràfic, la possibilitat
d'utilitzar un laboratori per hores. Sala equipada amb quatre ampliadores, preparada per al revelat en blanc i negre.
FORN DE CERÀMICA
Taller condicionat per a treballar amb ceràmica. Disposa de forn per a la cocció de les peces, fins a 1000 graus de temperatura. Possibilitat de disposar de l'espai per hores, així com de programar fornades periòdicament.
Més informació:
Centre Cívic Besòs
Rambla de Prim 87-89
08019 Barcelona
tel 932 663 936
fax 933 070 457
informadors@ccbesos.org
www.ccbesos.org |
|
 |
|
|
|
|
|