Serveis d'Atenció al ciutadà

Presentació de serveis

Menu principal

Serveis d'atenció al ciutadà

Els serveis d'atenció ciutadana tenen l'objectiu de satisfer les demandes d'informació sobre la ciutat, solucionar els tràmits municipals i atendre les queixes i els suggeriments sobre els serveis municipals. Amb la voluntat de donar un tracte directe i personalitzat, s'ofereixen diversos canals d'atenció: el telèfon 010, el web bcn (www.bcn.cat), el telèfon del civisme
900 226 226, els serveis al telèfon mòbil, les oficines d'atenció ciutadana de cada districte i el Quiosc (terminal d'autoservei electrònic per a la tramitació municipal i informació sobre Barcelona) distribuit per diferents espais de la ciutat.

S’hi ofereixen els serveis següents:

  • Fer consultes sobre tot el que hi ha i el que passa a Barcelona, i com desplaçar-se per la ciutat.
  • Rebre informació sobre els serveis i les activitats municipals.
  • Obtenir informació sobre tràmits i gestions públiques.
  • Opinar, fer suggeriments o presentar queixes sobre el funcionament de la ciutat i/o serveis públics
  • Gestionar tràmits municipals.

Peu enllasos