Enllaš a la pÓgina principal
La ciutat Ajuntament Turisme Negocis Enllaš a la pÓgina principal Enllaš al mapa de la web Enllaš al cercador de la Web Enllaš a la pÓgina en castellÓ Enllaš a la pÓgina en anglŔs

b habitatge
Home habitatge
Habitatge > Compravenda > Preguntes més freqüents
Preguntes més freqüents
Compro un pis sobre plànol i en lliurar-me'l hi ha coses per acabar. Faig una llista amb els desperfectes, la dono a la constructora, però al cap de dos mesos encara no han dit res. Què puc fer?

El primer que s'ha de fer és enviar un burofax a la constructora amb un llistat de tot el que falta per reparar, explicitant que, si en un termini de deu dies no s'ha rebut cap resposta per escrit, es procedirà a emprendre les mesures oportunes. Si passats els deu dies la petició ha estat denegada o no hi ha hagut resposta, es pot presentar una sol·licitud de mediació i/o arbitratge a la Junta Arbitral de Consum més propera al domicili.

En el cas d'acudir a una Junta Arbitral de Consum, cal que totes dues parts estiguin d'acord en sotmetre-s'hi.

Cal saber prèviament si l'intermediari o el venedor hi estan adscrits. A més hi ha casos en què l'arbitratge és el segon pas si no s'aconsegueix una resolució per mediació.

D'altra banda, en determinats casos caldrà anar per la via judicial. Per a més informació, vegi's l'OMIC.