Destaquem
Info Acord
Actualitat
Entrevista
Publicacions
Breus
Convocatòries
Noves
entitats
Enllaços
|
L’Acord
celebra la seva Jornada Anual
S’obre el procés per incorporar
actuacions a l’Estratègia compartida
El Consell de Govern de l’Acord
presenta el seu compromís amb l’Estratègia compartida
Disponible la Diagnosi 2013 de
la Xarxa d’atenció a persones sense llar
Sessió de treball amb els
Col·legis professionals de l’Acord Ciutadà
Full informatiu de juny de la
XESB
Les entitats socials de la
ciutat participen als Campionats de Natació BCN2013
Obertes les inscripcions al IV
Congrés del Tercer Sector Social
Barcelona aposta per un nou
model de distribució d’aliments
Signat un Acord per enfortir
els Centres Especials de Treball
La FCVS posa en marxa el Mercat
Social
Entrevista a Maria Serra,
cap de projectes de la Fundació Comtal
Memòria d'activitats 2012 de
l'Acord Ciutadà
Nou informe INSOCAT d’ECAS
ECAS i Xarxanet celebren 10 anys
La Fundació Enriqueta
Villavecchia ja és al Facebook
Convocatòries del mes
Noves entitats adherides a
l'Acord juny 2013
El grup Cities for Active
Inclusion debat a Barcelona la innovació en la inclusió social
|
L’Acord
celebra la seva Jornada Anual
L’IDEC de la Universitat Pompeu Fabra va acollir, el dijous 20 de juny
la Jornada Anual de l’Acord Ciutadà per una Barcelona Inclusiva. La
Jornada, a més de ser la trobada anual de l’Assemblea general de
l’Acord, es va plantejar com l’espai de treball i reflexió sobre el
procés d’elaboració de l’Estratègia compartida per una ciutat més
inclusiva.
[+]
veure més
L'acte va començar amb la benvinguda del Sr. Josep Villarreal, director
d’Estratègia i Innovació de l’Àrea de Qualitat de Vida, Igualtat i
Esports. A continuació, la Sra. Montserrat Tohà, directora de la
Fundació IReS, i la Sra. Núria Carrera, degana del Col·legi de Treball
Social de Catalunya, com a representants del Consell de Govern de
l’Acord van presentar el Balanç 2012 i perspectives de futur.
Per presentar l’Estratègia Compartida i la metodologia de treball de
l’acte vam comptar amb la participació de la Sra. Emília Pallàs,
directora de Participació Social de l’ÀQVIE, i del Sr. Josep Maria
Pascual, coordinador de la Secretaria tècnica de l’Acord Ciutadà.
Tot seguit, el Sr. Àngel Miret, gerent de l’ÀQVIE, va intervenir
vinculant el balanç de l'Acord amb l'Estratègia compartida.
Amb l’objectiu de promoure un espai d’intercanvi que facilités la
participació i per tal d’incorporar el màxim d’actuacions del conjunt
de les organitzacions i institucions de l’Acord a l’Estratègia
Compartida, es van organitzar 4 grups de treball simultanis: 1)
L’organització de l’acció social de la ciutat, 2) Prevenció i garantia
de les necessitats bàsiques, 3) Incidència en la vulnerabilitat per
grups d’edat, i 4) Transformació de situacions de vulneració de drets.
Els coordinadors de cada taula, el Sr. Josep Vilajoana, president del
Col·legi de Psicòlegs de Catalunya, la Sra. Teresa Crespo, presidenta
d’ECAS, el Sr. Carles Gil, referent tècnic de la Xarxa de suport a les
famílies cuidadores, i el Sr. Josep Tresserras, vocal de l’Àrea de
tutela de la DINCAT, un cop finalitzats els grups, van relatar al
plenari les principals reflexions i conclusions.
Finalment, la Ima. Sra. Maite Fandos, Tinent d’Alcalde de Qualitat de
Vida, Igualtat i Esports, acompanyada d’entitats de la Comissió
Executiva de l’Acord Ciutadà, van fer públic el compromís del Consell
de Govern de l’Acord amb l’Estratègia Compartida a través de la lectura
d’una declaració.
[+] Més informació, documentació i
galeria d’imatges i vídeos.
[+] Consultar la declaració de
compromís amb l’Estratègia compartida.
|
S’obre el procés per incorporar actuacions a
l’Estratègia compartida
L’Estratègia compartida, l’instrument que vol orientar les actuacions
del conjunt d’actors de la ciutat per treballar plegats vers una
Barcelona més inclusiva, s’obre a la participació i implicació del
conjunt d’entitats, organitzacions i institucions de la ciutat.
[+]
veure més
Una vegada celebrats els grups de treball sobre l’Estratègia i de
ratificar-se la Declaració del Consell de Govern de l’Acord de
compromís vers aquesta, les entitats i organitzacions de l’Acord podeu
sumar-vos i comprometre’us amb l’Estratègia.
A través de la pàgina web de l’Acord podeu afegir les actuacions que
realitzeu des de la vostra entitat i sumeu-les a l’Estratègia, així com
consultar les actuacions que les diverses entitats i organitzacions de
la ciutat, les xarxes d’acció i l’Ajuntament de Barcelona ja han
incorporat.
[+] Accedir a l’espai web de
l’Estratègia compartida.
|
El
Consell de Govern de l’Acord
presenta el seu compromís amb l’Estratègia compartida
Durant el transcurs de la Jornada Anual de l’Acord Ciutadà, que va
tenir lloc el dijous 20 de juny, el Consell de Govern de l’Acord
Ciutadà va presentar la declaració de compromís de desplegament de
l’Estratègia compartida per a la inclusió social a la ciutat, convidant
a totes les entitats membre de l’Acord a sumar-s’hi.
[+] veure més
La declaració mostra el compromís de les entitats que integren l’Acord
Ciutadà per desplegar una estratègia compartida que compromet a
institucions i entitats socials de Barcelona per fer front a la crisi
social.
El text compromet i convida a les institucions, organitzacions i
entitats de la ciutat a implicar-se en l’elaboració i el desplegat de
l’Estratègia compartida, incorporant nous i renovats compromisos i
projectes d’acció a desenvolupar i a prendre l’Estratègia com a
referència en elaborar els plans i programes d’actuació a la ciutat.
Com s’expressa en la declaració, amb el desplegament de l’Estratègia es
volen ampliar i multiplicar els recursos públics, privats i de
ciutadania, per enfortir la ciutat i la ciutadania en l’adversitat i
afrontar solidàriament els nous reptes socials. En aquest sentit també
es fa èmfasi en la voluntat de transformar els sentiments de decepció,
por i indignació de certs sectors de la ciutadania en compromís social
i acció solidària.
[+]
Més informació.
[+]
Llegir la Declaració.
|
Disponible
la Diagnosi 2013 de la Xarxa d’atenció a persones sense llar
El passat 27 de juny la Xarxa d’atenció a persones sense llar de
Barcelona va presentar la Diagnosi 2013, un informe en què
s’actualitzen les dades anuals sobre el sensellarisme a la ciutat.
[+] veure més
L’informe, elaborat a partir de les dades d’observació del Servei
d’Inserció Social (SIS), vol ser una radiografia de les
característiques de les persones usuàries dels equipaments
especialitzats en l’atenció nocturna a les persones sense llar, que es
registra cada 12 de març des de l’any 2008.
En l’informe es presenta una aproximació a l’exclusió de l’habitatge i
l’impacte de la crisi sobre la realitat de les persones sense llar; es
presenten els resultats del recompte realitzat per les entitats de la
XAPSLL i de les dades estadístiques disponibles sobre les persones
sense sostre que vivien a la ciutat durant el mes de març de 2013; i es
formula una revisió de les darreres propostes d’intervenció i de
millores en les polítiques públiques de lluita contra el sensellarisme.
[+]
Llegir la Diagnosi 2013.
|
Sessió de treball amb els
Col·legis professionals de l’Acord Ciutadà
Amb la finalitat de continuar amb el desplegament de l’Estratègia
compartida per la inclusió social, l’Acord Ciutadà per una Barcelona
Inclusiva va organitzar una sessió de treball per reflexionar entorn el
primer document estratègic de l’Estratègia amb els col·legis
professionals que en formen part.
[+] veure més
La reunió va tenir lloc el passat 13 de juny i van participar
representants del Col·legi d'Educadores i Educadors Socials de
Catalunya, del Col·legi de Pedagogs de Catalunya, del Col·legi de
Politòlegs i Sociòlegs de Catalunya i del Col·legi Oficial de Psicòlegs
de Catalunya.
El principal objectiu de la sessió va ser implicar els col·legis
professionals més compromesos amb l’Acord Ciutadà en l’Estratègia
compartida, deliberar sobre el document base de l’Estratègia compartida
i promoure la reflexió i la participació dels col·legiats.
|
Full informatiu de juny de la
XESB
La Xarxa d’economia social de Barcelona (XESB) ha publicat un nou
butlletí informatiu en el qual s’informa, entre d’altres, del Saló
BizBarcelona, la 4a Setmana de la Responsabilitat social Corporativa a
Catalunya o la tercera edició de la Feria de Discapacidad y Empleo.
[+]
Consultar el Full informatiu.
|
Les
entitats socials de la ciutat participen als Campionats de Natació
BCN2013
Durant la celebració del Campionat Mundial de Natació BCN2013, del 19
de juliol al 4 d’agost, les entitats socials de la ciutat que han
volgut participar podran donar a conèixer la seva activitat, productes
i serveis i sensibilitzar a la població al voltant de la inclusió
social en un estand ubicat al Planet Water Village, davant del Palau
Sant Jordi
[+] veure més
L’estand de la Barcelona Inclusiva és una de les tretze accions
previstes en el projecte Gotes Solidàries, a través del qual es vol
posar de manifest la importància de la implicació de la ciutadania i de
les empreses (Responsabilitat Social Corporativa) en la millora de les
condicions de vida de les persones.
Hi participaran l’Associació Benestar i Desenvolupament, l’Associació
Catalana de Llevadores, l’Associació Discapacitat Visual Catalunya,
l’Associació voluntaris 2000, Càritas, el Club Esportiu LGTB Panteres
Grogues, CONEX-Fons de Coneixement i Experiències, DINCAT, El Gra de
Blat, la Federació ACELL, la Federació Catalna d’Associacions Familiars
d’Alzheimer, la Fundació Ared i Salta Empresa d’Inserció, la Fundació
Esclerosi Múltiple, la Fundació Esportsalus, la Fundació IReS, la
Fundació Mambré, la Fundació Síndrome Tourette, la Fundació Tallers, el
Grup Àgata i la Fundació Oncolliga, LGTB UGT Catalunya, SICAR cat –
Adoratrius i el Telèfon de l’Esperança.
|
Obertes
les inscripcions al IV Congrés del Tercer Sector Social
Barcelona acollirà, del 27 al 29 de novembre, el IV Congrés del Tercer
Sector Social, que organitza la Taula del Tercer Sector, sota el lema
“Avançar en igualtat i drets socials”.
[+] veure més
Les inscripcions al Congrés, que vol ser un espais de trobada, reflexió
i projecció del conjunt del Tercer Sector Social, ja estan obertes. La
trobada vol contribuir a avançar vers un sector més fort, compromès i
més reconegut per poder donar resposta al conjunt de desafiaments que
planteja la situació actual.
Així mateix, s’ha obert la convocatòria per presentar experiències ,
vídeos i serveis o projectes a visitar en directe, així com el període
de sol·licitud dels espais per a la Mostra de Serveis i institucions,
adreçat a aquelles entitats, empreses i institucions que vulguin
mostrar els seus productes i serveis.
[+]
Més informació.
|
Barcelona
aposta per un nou model de distribució d’aliments
L’Ajuntament de Barcelona, en el marc de la Taula Solidària d’Aliments,
ha dissenyat un nou model de distribució d’aliments basat en
l’agrupació d’aquelles entitats que desenvolupen aquesta tasca i en la
coordinació amb els serveis socials de la ciutat.
[+]
veure més
El model aposta per la dignificació de la recollida d’aliments, que en
part, passa per la distribució equitativa d’aquests en funció de les
necessitats i la situació de cada família i per l’increment de
l’eficàcia en la distribució, permetent eliminar les cues als punts de
subministrament.
Concretament agruparà les entitats socials que fan aquesta tasca,
s’establirà un sistema de punts per a una distribució equitativa i
l’Ajuntament assumirà el cost del lloguer dels locals i de la dotació
d'equips frigorífics.
Paral·lelament es posarà en funcionament la Targeta Solidària
d’Aliments, una targeta moneder que permetrà que la persona que la
utilitzi pugui comprar en botigues d’alimentació i supermercats amb el
fons carregat per l’Ajuntament.
[+] Més informació.
|
Signat
un Acord per enfortir els Centres Especials de Treball
ECOM i la Federació de Centres Especials de Treball de Catalunya
(FECETC) han signat un acord de col·laboració per sumar esforços per
defensar els Centres Especials de Treball de Catalunya (CET) com a
empresa amb finalitat social.
[+]
veure més
L’aliança també vol afavorir la inserció laboral de les persones amb
discapacitat, ja sigui a través dels CET com en l’empresa ordinària en
funció de les seves necessitats.
Segons , s’informa a la nota de premsa, en referència a dades del
Departament de Benestar Social i Família, a juny de 2012 a Catalunya hi
havia 476.468 persones amb algun tipus de discapacitat legalment
reconeguda a Catalunya (un 6,3% de la població total). D’aquestes,
250.262 persones tenien edat per ser potencialment actives (entre 16 i
64 anys).
[+] Més informació.
|
La
FCVS posa en marxa el Mercat Social
La Federació Catalana del Voluntariat Social ha posat en marxa aquest
mes de juliol el Mercat Social, una plataforma d'e-commerce que
permetrà comprar on line els productes i serveis de les entitats
federades.
[+] veure més
Aquesta plataforma vol contribuir a donar suport a les entitats socials
sense ànim de lucre, les empreses d’inserció i els centres especials de
treball, alhora que fomenta el comerç just i els criteris socials en
comprar.
S’hi podran adquirir productes de diferents àmbits, com ara
l’alimentació, la bijuteria, el càtering, la llar i la decoració, les
publicacions i el tèxtil.
[+] Visitar el Mercat Social.
|
Entrevista
a Maria Serra
Cap de projectes de la
Fundació Comtal
En aquest butlletí entrevistem a la Maria Serra, cap de projectes de la
Fundació Comtal i membre de la Junta Directiva de la FEDAIA. És la
persona que representa al Centre Obert Tria a la Xarxa de Centres
Oberts d’Atenció a la Infància i l’Adolescència de Barcelona.
[+]
veure més
La Fundació Comtal fa 20 anys que treballa en diferents projectes
d’intervenció amb infants i joves al barri de Sant Pere, Santa Caterina
i la Ribera de Barcelona, per oferir oportunitats, transformar la
realitat social i garantir un futur més digne.
Quins projectes
desenvolupeu des de la Fundació Comtal?
Duem a terme diferents projectes, els qual
s’estructuren en dues grans àrees: l’àrea educativa i l’àrea d’inserció
laboral.
Pel
que fa la vessant educativa, desenvolupem diferents projectes: des del
Centre Obert Tria, un dels projectes inicials de la Fundació
Comtal, treballem per fomentar la igualtat d’oportunitats dels infants
i adolescents del barri, a través d’activitats ludicoeducatives i del
suport educatiu fora de l’horari escolar.
També tenim en funcionament una Unitat d’Escolarització Compartida
(UEC), per a adolescents de 14 a 16 anys, des de la qual es fa una
adaptació curricular a aquells joves que per diversos motius tenen
dificultats per seguir escolaritzats en un institut, i amb qui també es
treballen hàbits i competències bàsiques, més enllà de la formació
instrumental.
Finalment comptem amb un Centre Residencial per a menors d’edat i amb
un Punt Òmnia, que vol acostar les noves tecnologies a tota la població.
I pel que fa a l’àmbit d’inserció laboral?
En aquest àmbit, tenim diferents projectes pensats,
cadascun d’ells, per donar resposta a una fase de l’itinerari dels
joves cap a la inserció sociolaboral.
El projecte Construeix-te s’adreça a joves que no han acabat els
estudis i amb poques habilitats personals i socials, per formar-se i
poder accedir al món laboral. Es basa en la metodologia d’aprenentatge
i servei: després d’un procés de formació instrumental bàsica i
d’orientació laboral, els i les joves que participen posen en pràctica
les competències adquirides a través de serveis a la comunitat en
l’àmbit de la fusteria, la pintura o l’electricitat.
A més a més, tenim altres projectes per fomentar la formació i la
inserció laboral, com ara un PQPI d’auxiliar d’electricitat; un
projecte d’inserció i prospecció per a joves que requereixen un cert
acompanyament per definir el seu projecte professional i cercar feina;
i un punt d’informació laboral.
Enguany, per primera vegada, estem impulsant un projecte per acompanyar
les famílies dels infants del Centre Obert a buscar feina.
Quina radiografia fas de la situació de la infància i l’adolescència?
És evident que el context actual és preocupant. Des
del nostre punt de vista, sense restar atenció a la infància, que també
és una prioritat, estem particularment preocupats per la situació dels
joves i adolescents, especialment aquells que no tenen suport familiar
o una xarxa social de suport.
Lamentablement, avui molts joves no tenen perspectives de futur, un
horitzó clar, ni al·licients ni motivacions per seguir formant-se o
buscar feina. Abans els hi oferíem un itinerari formatiu per
desenvolupar les competències que requeria el lloc de treball que
volien aconseguir.
Actualment costa molt oferir un horitzó de futur, aconseguir motivar o
crear unes mínimes expectatives o esperances.
També ens preocupa especialment la situació de les famílies i la
situació de la infància i l’adolescència durant les vacances.
En quin sentit són importants les activitats d’estiu a la ciutat per
aquella infància en risc?
Els Centres Oberts som un recurs de suport a
famílies i infants en horari extraescolar. Sobretot prenem sentit quan
l’escola tanca, a la tarda durant l'època lectiva, i a l’estiu, el
Nadal
o per Setmana Santa.
Els mesos d’estiu són mesos molt delicats per a les famílies i la
infància en risc d’exclusió. No hi ha escola i els infants i
adolescents no tenen activitats i estan sols. Per a molts infants
l’estiu és el carrer de Barcelona, el tros de carrer de sota casa. Els
primers dies sense escola fa gràcia poder voltar lliurement pel carrer,
però l’estiu és molt llarg. I el carrer no sempre és positiu i educador.
En aquesta època en què no hi ha activitat lectiva també és fonamental
garantir els 3 àpats diaris (esmorzar, dinar i berenar) per assegurar
el desenvolupament dels infants.
En aquest sentit és clau la tasca dels Centres Oberts, els Casals o les
colònies. Nosaltres, per exemple, oferim 3 setmanes de Casal d’estiu,
on atenem a més de 100 infants, i 1 setmana de colònies i campaments.
Quins són els trets característics d’un Centre Obert?
Un Centre Obert és un recurs d’acció socioeducativa
que vetlla per la detecció, la prevenció i la integració d’infants i
joves de 3 a 18 anys en risc d’exclusió social en horari extraescolar.
Més enllà del suport a l’escolarització es realitzen activitats
socioeducatives per, a través d’aquestes, poder treballar habilitats,
hàbits, actituds i desenvolupar la participació.
Malauradament continua sent un recurs que la població no acaba
d’identificar, i ho confonen amb un esplai o un Casal municipal. Formem
part de la Cartera de Serveis Socials com un servei garantit!
Quins són els reptes o prioritats que us heu marcat des de la Xarxa de
Centres Oberts?
Com a Xarxa ja fa anys que estem construint
conjuntament un model de Centre Obert propi de la ciutat de Barcelona.
Cada any
treballem i reflexionem sobre un tema que forma part de l’ADN de la
tasca que desenvolupem: el seguiment individualitzat, el treball amb
famílies, el treball amb adolescents, la coordinació amb Serveis
Socials i els EAIA o la dimensió territorial. Enguany hem abordat els
programes socioeducatiu i hem treballat un protocol d’actuació en casos
de detecció d’abusos o maltractaments.
Ens cal seguir avançant vers la definició conjunta del model de Centre
Obert i la concreció dels factors de qualitat i, específicament, donar
a conèixer el recurs. Per exemple, ara que ja som molt coneguts des
dels Serveis Socials, cal fer arribar la tasca que realitzem als
centres educatius, teixir complicitats amb aquests, obrir canals de
comunicació, veure com podem treballar plegats en benefici dels infants
i les famílies.
En aquest sentit també és fonamental poder treballar més amb les
famílies i acompanyar-les, promovent que s’impliquin en l’educació dels
fills, treballant la parentalitat positiva, etc.
Per acabar, quin missatge voldries compartir amb les entitats membres
de l'Acord?
Principalment un missatge positiu sobre el propi
Acord Ciutadà i les xarxes d’acció. Especialment en el context actual
és molt important la complicitat i la relació entre les entitats i
l’administració local, alhora que és un reconeixement a la tasca de les
entitats socials. L’aposta de l’Ajuntament per treballar conjuntament
per una Barcelona més inclusiva permetrà fer front als nous reptes que
tenim davant!
A vegades avançar, i més quan hi ha moltes parts implicades, costa;
segurament tots hem d’aprendre d’aquestes experiències de participació
innovadores. Tenen molt potencial, especialment des del treball de les
xarxes, i esdevenen una garantia en moments complicats com els actuals.
|
Memòria
d'activitats 2012 de l'Acord Ciutadà
Aquest mes us presentem la Memòria d'activitats 2012 de l'Acord Ciutadà
per una Barcelona Inclusiva, que va ser presentada a la Jornada Anual
del passat 20 de juny.
[+]
veure més
A la memòria es recull tota la informació relativa a les entitats i
institucions membres de l'Acord, la pròpia organització i els diferents
àmbits de treball.
En especial, destaca l'explicació de les diverses actuacions que s'han
impulsat des de les xarxes d'acció, d’activitats com l’Àgora Ciutadana
de la Barcelona Social, de campanyes com la campanya “Tu ets l’amic
invisible de Barcelona. Suma’t a les ONG socials” o d’altres aspectes
com el procés de participació entorn el Pla d’Inclusió Social 2012-2015
o l’impuls de l’estratègia compartida.
[+]
Llegir o consultar la memòria 2012.
|
Nou informe INSOCAT d’ECAS
El darrer informe INSOCAT constata que l’extrema pobresa s’agreuja a
Catalunya, ja que augmenta la població que pateix privacions severes i
s’incrementa considerablement el nombre de llars amb ingressos baixos.
L’informe també alerta de la situació de la infància i l’adolescència i
evidencia l’impacte de les transferències socials, que redueixen en més
de la meitat la taxa de risc a la pobresa al nostre país.
[+]
Llegir l’informe.
|
ECAS i Xarxanet celebren 10
anys
ECAS (Entitats Catalanes d’Acció Social) i Xarxanet han estat notícia
els mesos de juny i juliol, entre d’altres, per la celebració del seu
desè aniversari. Concretament, el dia 12 de juny de 2003 va tenir lloc
la fundació d’ECAS; mentre que aquest juliol fa 10 anys que Xarxanet
està al servei de les entitats i el voluntariat a Catalunya. Felicitats!
|
La Fundació Enriqueta
Villavecchia ja és al Facebook
La Fundació d’Oncologia Infantil Enriqueta Villavecchia, membre de la
Xarxa de suport a les famílies cuidadores, estrena presència al
Facebook. La fundació treballa per cobrir les necessitats dels nens i
joves malalts de càncer i de les seves famílies.
[+]
Seguir la Fundació al Facebook.
|
Premi
Ignasi Fina de Salut Laboral
Termini de presentació: dimecres 31 de juliol de 2013
[+]
veure més
L’Ajuntament de Barcelona ha convocat la novena edició del Premi Ignasi
Fina de Salut Laboral.
Enguany, es valoraran preferentment els treballs orientats a l’estudi o
la intervenció preventiva en les actuacions relacionades amb
l’envelliment de la força de treball, amb la prevenció dels problemes
de salut mental, amb la millora de l’equitat de gènere, amb la reducció
dels accidents de treball durant la jornada laboral derivats de la
mobilitat o amb les actuacions innovadores per promoure estils de vida
saludables.
[+] Més informació i bases de la
convocatòria.
|
En
els apartats precedents es presenten una selecció
d'alguns dels actes i convocatòries més destacats del mes. Podeu
consultar més
esdeveniments o convocatòries a l'agenda inclusiva del portal web de l'Acord
Ciutadà
|
Durant el mes de juny de
2013 s'ha adherit a l'Acord Ciutadà 1 nova entitat, la qual us
emplacem
a conèixer. Amb aquesta incorporació l'Acord ja el formem 508
entitats!
Fundaciò
per l'Habitatge Social de Lloguer
|
El grup Cities for Active
Inclusion debat a Barcelona la innovació en la inclusió social
El grup "Cities for Active Inclusion" d’Eurocities, va debatre a
Barcelona, entre els dies 5 i 7 de juny, la innovació aplicada a la
inclusió social. L’Acord Ciutadà es va valorar com una de les
experiències innovadores més significatives entre les analitzades.
Al següent enllaç podeu consultar tot el que va donar de sí la trobada.
Hi trobareu una galeria d’imatges, vídeos, documentació de les diverses
ciutats participants i enllaços d’interès.
[+] Consultar els recursos de la
trobada. |
Comparteix el butlletí a Twitter!
Podeu
rebre el butlletí electrònic de l'Acord de forma periòdica,
subscrivint-vos aquí.
Si
voleu donar-vos de baixa de la llista de distribució del butlletí
envieu un correu electrònic a: acordciutada@bcn.cat
|
|